AZLyrics.com - Request Lyrics Forum
Lyrics Requests only! No chat, please!

Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 158
Results 1 - 30 of 4718
4 years ago
LovesMusic
They are in the lyrics section under "MACKLEMORE"
Forum: Request Lyrics Forum
4 years ago
LovesMusic
From that first touch, somehow I knew....There was nothing on earth....that could keep me from you.
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
We’ve got to get on together, Think of each other, Look at ways to help us get along. If we can learn how to listen, Where there’s division, We can live as one. We’ve got to trust one another, Stand with each other, Fix our eyes on all that’s right not wrong. If we can learn to be sorry, Love everybody, We can live as one.
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
"Sounds So Good" by Ashton Shepherd Hey baby, let's jump in yo' truck We'll ride and watch for lightnin' bugs We'll ride with the windows let down There's nowhere else I'd rather be right now (Chorus) 'Cause there ain't nothin' like the sound Of a cooler slushin' on the bed 'a yo' truck And ain't nothin' like the sound of real country music C'mon, turn it up And I love t
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Track listing Disk 1 1.Insomnia - with Faithless 2.Love Story - with Layo And Bushwacka! 3.Take Me To The Clouds Above - with Lmc, U2 4.Stupidisco - with Junior Jack 5.Salsoul Nugget (If You Wanna) - with M&S, The Girl Next Door 6.American Dream - with Jakatta 7.Satisfaction - with Benny Benassi 8.Final Shakedown - with Groove Armada 9.Chillin' - with Modjo 10.Poor Leno (Jakatta Mi
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Hinder – Without You I just wanna be alone tonight I just wanna take a little breather Cause lately all we do is fight And every time it cuts me deeper Cause something’s changed You’ve been acting so strange And its taking its toll on me Its safe to say that I’m ready to let you leave Without you, I live it up a little more everyday Without you, I’m seein myself so differently I
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Elliot Matsu - Something Wrong
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
maybe Mrs Officer by Lil Wayne
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Thanks all for the heads up.....in the future message me. Post have been deleted
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Maybe, Crystal Shawanda's - You Can Let Go Wind blowin' on my face Sidewalk flyin' beneath my bike A five year-old's first taste Of what freedom's really like He was runnin' right beside me His hand holdin' on the seat I took a deep breath and hollered As I headed for the street Chorus You can let go now, Daddy You can let go Oh, I think I'm ready To do this on my
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Placebo... Black Eyed Wonderful... Everclear Concrete Angel...... Martina McBride The Little Girl.... John Michael Montgomery Family Portrait... Pink Perfect... Simple Plan
Forum: Request Lyrics Forum
8 years ago
LovesMusic
Maybe ........LIL' WAYNE "Go DJ" (feat. Mannie Fresh)
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
New Soul by Yael Naim
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
FOXY SHAZAM A DANGEROUS MAN Bring your lips into my kiss tonight My life depends on this here roll of dice And when their gaze is straight We're going to sneak behind We'll catch the cold hard truth of being a crook Thief, rat, no good rabble-rouser I thought you said I never would, well I did I did it right in front of your face So next time just remember Never say never Never
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
MULE SKINNER BLUES Recorded by : Roy Acuff; Belmont Playboys; Buzz Busby & The Bayou Boys; Lonnie Donegan; Druhá Tráva; Ramblin' J Elliott; José Feliciano; Fendermen; Connie Francis; Woody Guthrie; Grandpa Jones; Kingfish; Benny Martin; Joe Meek; Bill Monroe; Van Morrison; Odetta; Old & In The Way; Osborne Brothers; Dolly Parton; Settlers; Billy Smith; Jim Sundquest; Sweethearts Of
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
Here's a few................. Otep Confrontation Lyrics don't... be... silent. FIGHT! (violence, melees, and disturbance of the peace) ~verse 1~ here's your introduction to destruction and the hate sustaining me are we safer or in danger? drowning in atrocities? riot gear, the slaves are here piling corpses high its the rich man's war but its the poor that fight more capi
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
R. Kelly best Friend Lyrics (R Kelly) What up charles, hey baby (Keysha Coles) Hey Baby (R Kelly) Girl i been missin you like crazy (Keysha Coles) Miss you To (R Kelly) These fools bout to make me loose my mind, i dont think i can do all this time (Keysha Coles) Now jus calm down dont loose it Baby (polow Da Don) Keep yo head up man we got you (R Kelly) How is lil junior? A
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
Goodbye-Brittlestar I'm gonna kiss you goodbye. I'm gonna walk out the door. I'm not gonna cry. I'm gonna do it this time. I'm gonna kiss you goodbye. But you make it so hard, I can't bear to be alone. All on my own in a world without us. You make me believe that I'm all that you need. You don't mean to be mean. It's just the way that you are. I'm gonna kiss y
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
Everything, by b2k ft omarion
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
SUPERTRAMP Take A Look At My Girlfriend Take a look at my girlfriend She's the only one I gotNot much of a girlfriend Never seem to get a lotTake a jumbo across the waterLike to see AmericaSee the girls in CaliforniaI'm hoping it's going to come trueBut there's not a lot I can doCould we have kippers for breakfastMummy dear, Mummy dearThey got to have 'em in TexasCos everyone's a
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
Try the links below
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
do you mean, Eagle Eye Cherry - To Love Somebody
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
limewire.....itunes......bareshare
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
This user has either cancelled their membership, or their account has been deleted
Forum: Request Lyrics Forum
9 years ago
LovesMusic
1. Where I Stood I dont know what i've done Or if i like what i've begun But something told me to run And honey you know me it's all or none There were sounds in my head Little voices whispering That i should go and this should end Oh and i found my self listening Cause i dont know who i am, who i am without you All i know is that i should And i dont know if i could stand another
Forum: Request Lyrics Forum
10 years ago
LovesMusic
Five Iron Frenzy - You Can't Handle This Lyrics Making young girls pine I don't have the time Babies get in line I've got a protractor Got a stapler now it goes "Ka-ching" gotta have the math club crown me king gotta rock the screen with the cosine graphing on my calculator If you're up and if you want a piece of me wave goodbye and blow a kiss 'Cause you can't handle th
Forum: Request Lyrics Forum
10 years ago
LovesMusic
Blunt to my lips Gun on my hip. Rocks in my sock. Pocket full of chips. Watchin' for the pigs splittin hatters wigs. Packin' me some grip'. Player can ya dig .(2x)
Forum: Request Lyrics Forum
10 years ago
LovesMusic
28. Re: HI
Big Things Poppin'" or "Big Shit Poppin'" Do it (3x) what u waiting for Do it (3x) what u waiting for Do it (3x) what u waiting for Now Lemme hear you say Big shit poppin, and lil shit stoppin (3x) Ball on these niggas being broke is not an option Do it (3x) what u waiting for Do it (3x) what u waiting for Do it (3x) what u waiting for Now Lemme hear you say Big shit
Forum: Request Lyrics Forum
10 years ago
LovesMusic
Figure It Out - Kenny Lattimore & Chante Moore (chante verse) baby im callin to let you know not to worry cuz theres nothin wrong just need to get away by myself so imma take the long way home nothin can come between us please understand I need room to breath so imma take a little time for me (course) (chante) its not like I dont wanna be around you but eve
Forum: Request Lyrics Forum
10 years ago
LovesMusic
You might try the link below
Forum: Request Lyrics Forum
Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 158